Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    GOED BEZIG Q
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      Comment


        Groene vingers

        Comment


          Comment


            Comment


              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

              Comment


                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment


                  teunisbloem
                  alle ondersoorten zijn medicinaal, sommige zijn erg bitter maar allemaal consumeerbaar
                  onkruid bestaat niet (op puinen na), dat zijn kruiden waarvan de werking nog niet ontdekt is
                  onkruid als niet wenselijk kruid staat overal, zo zien de meeste de waarde van klaver bijvb al niet
                  mooi paars dat rood vergif

                  Comment


                    Comment


                      But what does it mean?

                      Comment


                        Augustus update.

                        Aloha medekwekers.
                        Thanks voor de reacties. Ik lees alles, maar reageer niet overal op eh..anders wordt het zo'n rommeltje.

                        2 Augustus
                        Als het een dag motregent, zie je soms dingen die je anders niet ziet.

                        QNQ201608.333.JPG
                        Zou het van een kudde spinnen komen, of van een spinselmot ofzo ?
                        I dunno..heb geen van beide beestjes kunnen vinden. Da's wat moeilijk ook, dit zit op 4 meter hoog, en het regende..dus

                        Wat een weer afgelopen week heh..
                        Zon, regen, zon, regen, wind geen wind..pft, het resultaat is zichtbaar, tis een ware slachting

                        Black Cream
                        De Black Creams zijn opgehouden.

                        QNQ201608.342.JPG

                        Eentje kreeg wat meeldauw verschijnselen, dus ik heb ze meteen allebei gekortwiekt.
                        Ik kan nu al concluderen dat het leuke plantjes zijn, voor de sier, maar veel wiet moet je er niet van verwachten en ze zijn erg schimmelgevoelig.

                        Red Poison
                        De Red Poison is met reuzestappen achteruit gegaan afgelopen week.

                        QNQ201608.340.JPG

                        Qua kleur is ze mooier geworden, maar al die regen heeft 'r ook geen goed gedaan.

                        QNQ201608.341.JPG
                        Geen meeldauw te zien, maar wel wat minuscule plekjes rot.
                        Daarom besloten om ook deze te gaan knippen.
                        Dit soortje heeft wel potentie. Als het algelopen week niet geregend had, had ze waarschijnlijk nog gestaan.
                        Mgoed...het blijven autoflowers, en die zijn gewoon wat gevoeliger voor schimmels, da's algemeen bekend (dacht ik)
                        Daarom moet je gewoon besluiten te gaan knippen zo gauw je rot ziet. Simple as that.

                        Aqbar Ganja & Suzie Q
                        Ik zie net bij m'n vorige update dat ik de namen heb omgedraaid.
                        QNQ201608.334.JPG
                        De Aqbar is natuurlijk de kleinste, wegens het grote aandeel oldscool Afghany genetica die erin zit.
                        De Suzie Q heeft een groot deel Sativa genen, dus dat zijn de grote.

                        Dark Devil
                        Gaat goed, staat ook in bloei nu.

                        QNQ201608.331.JPG
                        Tijd voor zon!smiley54.gif


                        Bloody Skunk
                        Deze gaat lekker, staat al even een beetje te bloeien.
                        QNQ201608.332.JPG
                        Ze zou wel een weekje droog weer kunnen gebruiken. (dan kan ik er wat voeding bij kieperen)

                        QNQ201608.337.JPG QNQ201608.339.JPG QNQ201608.338.JPG
                        Vliegend vlinderspul in de tuin

                        QNQ201608.335.JPG
                        De Vlinderbomen zijn ook zeer geliefd bij bijen

                        QNQ201608.336.JPG
                        Plurkplurkplurk kijk eens naar mijn mooie augurk !

                        Nexxt!

                        smoking-cannabis-002.gif
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment


                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                              Comment


                                (bestaat die? Ik heb nog niet gezocht
                                Het blijven toch meerdere omstandigheden. Compacte top, of niet...en zit het weer mee, zon, regen, kou, mist...daar kun je weinig aan doen buiten.

                                De Black Cream heb ik niet geroken. Daar kwam weinig geur vanaf. (weinig wiet ook)
                                De Red Poison begon in week 4-5 bloei een beetje te ruiken, en de PP auto heb ik de hele bloeiperiode geroken.
                                Die laatste was niet echt onopvallend, die rook je al op afstand. music4.gif

                                QNQ201608.343.JPG
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X